Voor welke (loopbaan) vragen is inzet van een online loopbaan coach geschikt? Voor alle werk-gerelateerde vragen zoals:
“Ik zit niet meer op mijn plek in mijn baan en wil graag iets anders, maar wat?”
“Ik ga voor het eerst leidinggeven maar vind het best spannend”
“Ik vind het moeilijk om keuzes te maken, en wil graag een onafhankelijke coach die mij daarbij kan helpen”
Ook vragen over omgaan met werkdruk, balans en persoonlijke ontwikkelingsvragen zijn geschikt!
Voor wie is online of e-coaching geschikt?
e-Coaching is geschikt voor iedereen die een vraag heeft waar hij/zij aan wil werken, om kan gaan met een computer en open staat voor online begeleiding. Je hoeft niet foutloos te kunnen schrijven!
Hoe ziet een e-coaching of online traject eruit?
- De online communicatie verloopt via de veilige online omgeving, de Coachroom.
- Aan het begin van het traject spreken we af hoe vaak en wanneer er contact is.
- Aan het begin formuleren we samen een (voorlopige) doelstelling waar aan gewerkt gaat worden.
- Gedurende het traject ontvangt de coachee vragen en opdrachten die helpen inzichten te verkrijgen en stappen te zetten.
- Tegen het einde wordt teruggekeken naar de doelstelling en geëvalueerd wat/of er nog meer nodig is.
N.b. indien gewenst kan een vrijblijvende skype intake plaats vinden met uw medewerker/u om kennis te maken met de e-coach (dit is niet noodzakelijk!)
eCoach4u is een innovatief coaching bureau dat gespecialiseerd is in online mail coaching van professionals. De coaching vindt plaats in de speciaal door eCoach4u ontwikkelde en veilige coaching omgeving, de CoachRoom. eCoach4u werkt op basis van een bewezen methodiek speciaal voor e-coaching. We werken uitsluitend met gecertificeerde e-coaches. Ga naar www.ecoach4u.nl voor meer informatie.
Deze aanbieding geldt voor een beperkt aantal deelnemers tot 1 augustus!
Let op: de trajecten starten vanaf 8 augustus.
Hoe geef ik mij op?
Klik op de groene knop: “IK WIL MEZELF (OF MEDEWERKER) OPGEVEN” en wij nemen zo snel mogelijk contact met U op om uw vragen te beantwoorden of om de contactgegevens van de medewerker op te nemen zodat het traject kan starten. |